Sunday, September 11, 2011

30.600 ευρώ ζητά το ΣΔΟΕ από τη Ντούβλη για το ροζ DVD

«Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων ο λογιστής του παραγωγού μου, του κ. Σειρηνάκη, μου συνέστησε να ανοίξω μια εταιρία προκειμένου να μπορώ να κόβω τιμολόγια και δελτία παροχής υπηρεσιών. Πράγματι, πέρσι στις 24 Απριλίου το έκανα, ως όφειλα, και έκοψα τιμολόγιο για την αμοιβή μου. Συνολικά μείον το ΦΠΑ εισέπραξα το ποσό των 30.300 ευρώ», είπε στην Espresso η ξανθιά τηλεπερσόνα.

Σύμφωνα με την ίδια η πρώτη κρούση έγινε τον Μάιο του 2010.

«Βρήκα το χαρτί κάτω από την πόρτα του σπιτιού μου, χωρίς προηγουμένως να μου έχει ζητηθεί οποιοσδήποτε έλεγχος. Ενημέρωσα τον παραγωγό μου και με καθησύχασε ότι θα το αναλάβει ο λογιστής του. Παρ' όλα αυτά πριν λίγες μέρες και συγκεκριμένα την 1η Απριλίου μου κοινοποιήθηκε από το ΣΔΟΕ το νέο ραβασάκι!», είπε


0 comments:

Post a Comment